OBOWIĄZUJĄCE ZASADY HIGIENY SPRZEDAŻY

W związku z epidemią wirusa SARS CoV-2
zmuszeni jesteśmy do wprowadzenia czasowych obostrzeń w obsłudze klienta.
Są to:

DEZYNFEKCJA:

Każdemu klientowi odwiedzającemu nasze punkty sprzedaży udostępniamy przy wejściu płyn dezynfekujący dłonie - użycie jego jest OBOWIĄZKOWE.

LIMIT KLIENTÓW NA SKLEPIE:

W naszych punktach sprzedaży jednocześnie mogą znajdować się maksymalnie 1-2 osoby - w przypadku większej liczby klientów w tym samym czasie - z przykrością będziemy musieli prosić by pozostali zaczekali przed wejściem.
Wszystkich klientów zarówno w sklepach jak oczekujących na wejście prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości od innych osób (zalecana to min. 1-1,5m).

OBSŁUGA KLIENTA:

Towar podawany jest tylko i wyłącznie przez naszych pracowników - zawieszona została ekspozycja samoobsługowa.

Zachęcamy do zamawiania towaru telefonicznie (nr 91 424 00 80) lub mailowo (sprzedaz@kris-bhp.pl) - towar zostanie dostarczony pod wskazany adres, dzięki temu unikniecie Państwo konieczności wizyty w naszych punktach sprzedaży.

Osoby dokonujące zakupu osobiście prosimy o maksymalnie sprecyzowane dokonywanie wyboru towaru.

SPOSÓB PŁATNOŚCI:

Preferowaną formą płatności jest zapłata kartą płatniczą.

ODMOWA OBSŁUGI:

Nasi pracownicy zastrzegają sobie prawo do odmowy obsługi osób wykazujących oznaki infekcji grypopochodnych (katar, kaszel, oznaki podwyższonej temperatury), jak również nie przestrzegających powyższych zasad.

CZYSTOŚĆ:

Nasi pracownicy regularnie dezynfekują miejsca newralgiczne takie jak: lady, klamki, terminale płatnicze.

Liczymy na Państwa wyrozumiałość i stosowanie się do wprowadzonych zasad
ROBIMY WSZYSTKO BY ZAPEWNIĆ MAKSIMUM BEZPIECZEŃSTWA NASZYCH KLIENTÓW I SWOJEGO

Z uwagi na dynamikę sytuacji - zalecamy sprawdzanie aktualnych informacji na naszej stronie internetowej